"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

środa, 17 lipca 2013


Witajcie Moi Mili. Od wczoraj przebywam w szpitalu. Dzisiaj rozpocząłem kolejny cykl chemioterapii. Samopoczucie takie sobie,miałem troszkę wymiotów,ale teraz jest już lepiej.Nie ma wyjścia trzeba iść do przodu,aby pozbyć się nieproszonego gościa .Razem ze mną jest moja ciocia Maria ,która opiekuje się mną.Mam nadzieję,że jakoś przetrwam ten kolejny cykl chemii.Czasami mam już dość tych pobytów w szpitalu,chciałbym jak moi koledzy normalnie żyć i korzystać  z dzieciństwa.No ale cóż na to poradzić.Chciałbym bardzo podziękować Wszystkim za wpłaty,które mam nadzieję pomogą mi w dalszym leczeniu za granicą.Pozdrawiam Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz