"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

niedziela, 14 lipca 2013

Tajemniczy wyjazd.
















Witam Moi Mili. Od rana byłem taki smutny,nic mi się nie chciało.Pograłem trochę na komputerze.Mamina pytała co się stało,a ja odpowiedziałem ,że tak jakoś  nie za wesoło.Po obiedzie mama powiedziała do Huberta-mojego brata,żeby przyjechał samochodem pod dom. Powiedziała, że jedziemy na przejażdżkę, do samego końca była to niespodzianka. Na miejscu okazało się, że jest to wycieczka na zamek w Ogrodzieńcu. Zabawa była przednia. Trochę się bałem wchodząc na kolejne poziomy zamku, ale wraz z bratem jakoś mi się udało. Oczywiście nie obyło się bez jedzonka. Pozwoliłem sobie na szaszłyczka z fryteczkami i suróweczką. Na miejscu było wielu turystów w tym także z zagranicy. Wydaje mi się, a nawet jestem pewien, że byli to francuzi, niemcy oraz anglicy. Były również występy taneczne oraz walki rycerskie. Nie spodziewałem się takiej wyprawy, którą moja Mamina wymyśliła na poczekaniu - Ona zawsze potrafi miło mnie zaskoczyć i nigdy nie pozwala żebym się długo martwił. Wróciłem do domu bardzo zmęczony, a zarazem ogromnie szczęśliwy. Pozdrawiam Jakub.

1 komentarz:

  1. świetna wyprawa,a ten szaszłyczek..mniam! Pozdrowienia!!!!

    OdpowiedzUsuń