"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

poniedziałek, 22 lipca 2013

Wielki Dzień!


Witajcie Moi Mili. Kolejny cykl chemioterapii już za mną. Dzisiaj moja  Pani doktor powiedziała, że wyniki nie są złe i mogę wyjść do domu. Bardzo się z tego ucieszyłem. W oczekiwaniu na przyjazd  mojej mamy, pobawiłem się z moim młodszym kolegą Filipkiem. Niestety on musiał pozostać w szpitalu, bo jutro zaczyna chemioterapię. Po powrocie do domu zjadłem przepyszną zupkę koperkową, a teraz  wcinam  moje ulubione sandwicze. Od jutra mam zamiar w pełni korzystać z wakacji, aby choć na chwilę zapomnieć o chorobie. Bardzo chciałbym podziękować Wszystkim za pamięć i wsparcie finansowe, o które w dalszym ciągu proszę. Pozdrawiam Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz