"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

czwartek, 11 lipca 2013

Witajcie moi Mili.
Wczoraj cały dzień leniuchowałem. Ale każdemu należy się dzień odpoczynku. Dzień spędziłem przed telewizorem oglądając ulubione seriale oraz bajki. Mama rozpieszczała mnie podając mi moje ulubione smakołyki. Było bardzo przyjemnie. Dzisiaj rano odwiedziła mnie moja ciocia. Późnym popołudniem, po pysznym obiedzie, wybrałem się z kolegami na długi spacer. Wieczorem przyjechała ciocia Bożena zrobić mi opatrunek. Dostałem od taty kubek na kółkach :) Jutro rano jadę na badania kontrolne, troszkę się obawiam ale jestem dobrej myśli, w końcu nigdy się nie poddaję i nie załamuję. Bo badaniach konsultacja telefoniczna z moją panią doktor Małgosią. Dziękuję wszystkim za okazane wsparcie finansowe, które jest bardzo konieczne abym mógł wyjechać na leczenie eksperymentalne do Niemiec. Koszt leczenia wynosi 147 000 euro, a czasu coraz mniej. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie Jakub :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz