"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

sobota, 13 lipca 2013

Maminka i Ja


Witajcie Moi Mili. Dzisiaj z powodu brzydkiej pogody cały dzień spędziłem w domu z moją Maminką.Od samego rana mama rozpieszczała mnie podając same smakołyki,najpierw pyszne śniadanko z gorącą czekoladą,potem maliny,na obiad pierogi z mięskiem,potem tiramisu,no same pyszności.Dużo rozmawialiśmy wspominając moje dzieciństwo ,graliśmy w różne gry.Mama opowiadała mi o bardzo śmiesznych wydarzeniach z jej dzieciństwa,po prostu rozśmieszyła mnie tym do łez .Było bardzo przyjemnie i choć na trochę zapomniałem o tym, że jestem tak ciężko chory. Wieczorem przyjechała do mnie ciocia Bożena i moja siostra Marta,z którą poszalałem trochę,grając na komputerze. Było bardzo miło.Czas położyć się spać.Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie i chciałbym podziękować za pamięć i wsparcie finansowe,które od Was otrzymuję.Cześć Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz