"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

czwartek, 4 lipca 2013

04.07.2013


Witajcie Moi Mili.We wtorek urządzaliśmy piknik podwórkowy.Było świetnie,jedliśmy pyszne smakołyki,graliśmy w ciekawe gry,wspominaliśmy wcześniejsze pikniki,kiedy jeszcze byłem zdrowy. Spędziliśmy bardzo miło czas.Wczoraj byłem w Chorzowie na badaniach.Poczułem wielką ulgę,bo okazało się ,że wyniki są w miarę dobre.Dzisiaj rano zjadłem smaczne śniadanko i udałem się na spotkanie z moimi kolegami. Graliśmy w butelkę,opowiadaliśmy sobie  śmieszne zdarzenia.Przed wieczorem Mateusz i Miłosz zaprosili mnie do siebie na pyszne jagodzianki,które upiekła ich mama.Były tak pyszne ,że zjadłem aż cztery.Po powrocie do domu czekała na mnie ciocia Bożena,która przyjechała zrobić mi opatrunek.Jutro czeka mnie wyjazd do Katowic,ale szczegóły zdradzę jutro.Bardzo chciałbym podziękować Wszystkim za wpłaty ,które wpływają na konto oraz za wsparcie.Pozdrawiam Jakub

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz