"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

sobota, 27 lipca 2013

Smutny dzień.

Witajcie Moi Mili. Wczoraj rano pojechałem na badania do Chorzowa. Okazało się,że płytki krwi bardzo spadły i leukocyty też. Pochwaliłem się Pani doktor, że mój brat kupił mi nowy rower i zapytałem czy mogę trochę na nim  pojeździć. Pani doktor odpowiedziała, że wyniki nie są za dobre i trzeba się trochę wstrzymać. Powiedziałem, że to rozumiem, ale po wyjściu ze szpitala zrobiło mi się bardzo przykro i rozpłakałem się. Po powrocie do domu zapytałem moją Maminę dlaczego mnie to spotkało i czemu zachorowałem. Mama przytuliła mnie i powiedziała, że nie ma na to odpowiedzi. Przebrałem się w piżamę i udałem się spać. Dzisiaj rano obudziłem się w lepszym nastroju. Po śniadaniu pojechałem z mamą kupić podręczniki do gimnazjum, strasznie ich dużo, no ale cóż to już nowa szkoła. Wieczorem przyjechała do mnie ciocia Bożena i zaprosiła mnie na lody. Były przepyszne. Czas spać. Dziękuję Wszystkim za pamięć i wsparcie finansowe. Pozdrawiam Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz