"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

środa, 24 lipca 2013

Wielka niespodzianka


Witajcie Moi Mili. Wczoraj było bardzo gorąco i dlatego cały dzień spędziłem w domu. Dopiero wieczorem spotkałem się z kolegami z podwórka. Dzisiaj po śniadanku poszedłem z kolegami na spacer, potem wróciłem na obiad. Kiedy mój starszy brat wrócił z pracy, zaproponował mi przejażdżkę samochodem. Bardzo się ucieszyłem bo  lubię auta, ale nie spodziewałem się tego co mnie spotkało później. Podjechaliśmy do sklepu z rowerami a Hubert powiedział mi ,
abym  wybrał sobie rower taki, który mi się podoba. Byłem tak zaskoczony, pomyślałem, że to żart. Okazało się, że Hubert chce mi kupić rower. Bardzo się ucieszyłem, podziękowałem i powiedziałem mu, że dobrze jest mieć starszego brata. Teraz tylko z niecierpliwością czekam na pozwolenie od mojej Pani doktor i może w niedługim czasie będę miał możliwość go wypróbować. Bardzo jestem szczęśliwy z tej wielkiej niespodzianki, że chyba dziś nie zasnę. Pozdrawiam Wszystkich Jakub.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz