"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

wtorek, 31 grudnia 2013

Żegnaj stary Roku !

Witajcie Moi Mili ! :) Już nieco ponad 3 godziny i powitamy Nowy Rok ! :) Nie wiem jak Wy, ale mnie ta myśl bardzo cieszy, ponieważ wraz z początkiem Nowego Roku wiążę wiele planów i nadziei :) Dzisiaj odwiedziła mnie moja siostra Marta, więc nie obyło się bez obowiązkowego spaceru. Co do Sylwestra miałem wielkie plany. Niestety w piątek po badaniach okazało się, że moje wyniki nie są zbyt rewelacyjne, chociaż czuję się dość dobrze. Już w czwartek wyjeżdżam na kolejny pięciodniowy cykl chemii a zaraz po nim przez kolejne 3 dni badania w Gliwicach. Chemia plus izotopy to dość ciężka mieszanka i nie wiem jak to zniosę. Dlatego też postanowiłem nie szaleć w sylwestrową noc. Przygotowałem skromny zestaw sylwestrowy. Jeśli dotrwam to powitam Nowy Rok na świeżym powietrzu oglądając pokaz sztucznych ogni. Ale czy dotrwam..? Nie wiem. Kończąc ten stary rok chciałem Wam życzyć Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2014 Roku! Powitajcie wesoło Nowy Rok :) Jakub


PS. Dzisiaj wyjątkowa noc dla nas wszystkich ! To ostatni dzień tego roku :) W tym właśnie dniu rozpoczęła się kolejna akcja pomocy dla mnie „W SYLWESTRA STRZELAMY W RAKA!”. Jeśli chcecie odpalić petardę razem ze mną - ZAPRASZAM! 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152084552881358.1073741873.83002766357&type=1




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz