"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

piątek, 3 stycznia 2014

Znowu w szpitalu

Witajcie Moi Mili :) Od wczoraj jestem w szpitalu w Chorzowie. Ponieważ wyniki na tyle się poprawiły i od dzisiaj pierwszy dzień kolejnego cyklu chemii. Apetyt jeszcze mi dopisuje więc objadam się jak bąk bo wiadomo, że kolejne dni mogą być gorsze. Moja mama jest teraz ze mną i stara się aby niczego mi nie brakowało. O nauce póki co jeszcze nie myślę bo u mnie wciąż trwają ferie świąteczne. Nie mogę narzekać na nudę bo wolny czas spędzam przy komputerze lub na świetlicy w towarzystwie znanych już i nowo poznanych koleżanek i kolegów. Nie jest źle. Małymi krokami do przodu.


Chciałbym Wam bardzo gorąco podziękować, że jesteście tu ze mną i interesuje Was mój los. Wiem, że dzięki Wam przybywa też nowych znajomych i polubień mojego profilu na fb (Pomóżmy Kubie). Moim wielkim pragnieniem jest aby było Was jeszcze więcej dlatego chciałem prosić abyście pomogli mi w tym zapraszając swoich znajomych do polubienia mojego profilu.


Ponieważ jest to mój pierwszy wpis w tym Nowym 2014 Roku życze Wam wszystkiego dobrego, szczęścia, zdrowia pomyślności oraz realizacji swoich marzeń.



                                                                                                         Kuba












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz