"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

niedziela, 22 grudnia 2013

Świąteczne wypieki

Witajcie :) Święta już tuż tuż..! Po świątecznych porządkach nadszedł czas na gotowanie potraw i wypieki. Dzisiaj pomagałem mamie przy pieczeniu świątecznych pierników. Jutro będę je lukrował i przyozdabiał. Książki i nauka poszły w kąt. Nie mam zamiaru do nich zaglądać, bo jak Święta to Święta. Należy cieszyć się życiem a nie martwić nauką. Dużo czasu spędziłem grając w gry komputerowe. Szło mi dość dobrze, bo w trudnych chwilach pomagała mi moja błękitnooka sympatia Balbina. Jutro przede mną ciężki dzień. Wcześnie rano wyjeżdżam do Chorzowa na badania a potem około 14 będę miał wykonany rezonans kręgosłupa. Bardzo nie lubię tego badania, ponieważ trwa nawet do 2 godzin i jest wyczerpujące. Jutro na pewno będę się bardzo stresował. Trzymajcie za mnie kciuki jak Balbina trzyma pazurki. Ułożę jeszcze Balbine do snu, sam się do niej przytulę i liczę, że szybko zasnę, bo wcześnie musze wstawać. Dobranoc ! :) Balbinowych snów :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz