"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

niedziela, 1 grudnia 2013

W domu jest super :)

Witajcie! Dzisiejszy dzień minął tak jak wiele poprzednich. Odkąd wróciłem do domu codziennie siedzę z nosem w książkach i nadrabiam materiał. Jak już pewnie wiecie od września rozpocząłem naukę w gimnazjum dzięki czemu poznaję nowe przedmioty takie jak chemia czy fizyka. No muszę przyznać, że łatwo nie jest ale staram się za wszelką cenę bo bardzo mi zależy żeby zaliczyć ten semestr. Moja siostra Marta już mi obiecała powtórkę z języka angielskiego z podstawówki. Na samą myśl nie mogę się doczekać! Będzie super jak zawsze :) Pogoda za oknem ponura więc siedzę w domu. Poza tym spadły mi trochę wyniki i jestem nieco przeziębiony. Jednak największym optymizmem napawa mnie myśl o zbliżającym się Mikołaju! Mimo braku śniegu za oknem liczę, że dotrze do mnie w tym roku na swych saniach bo list już wysłałem! Starałem się być grzecznym  chociaż miałem parę humorów, ale nie na tyle żeby dostać rózgę! Oby nie! Lecę obejrzeć bajkę w telewizji a potem uciekam spać bo jutro kolejny, monotonny a zarazem pracowity dzień. Pa pa !




1 komentarz:

  1. Kubusiu, trzymam za Ciebie kciuki. Pisz co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń