"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

sobota, 29 czerwca 2013

Witam Moi Mili.  Dzisiaj zakończyłem kolejny cykl chemioterapii.  Czuję się dobrze. Jeśli jutro wyniki będą dobre to wyjdę ze szpitala na krótki wypoczynek do domku. Już nie mogę się doczekać. Wczoraj moja Mamina odebrała moje świadectwo ukończenia szkoły podstawowej.Szkoda,ze sam nie mogłem iść do szkoły ,ale cóż poradzić.Od dzisiaj mamy wakacje,ale nie wszystkie dzieci mogą się z nich cieszyć ze względu na swoje choroby.No ,ale  dość narzekań głowa do góry trzeba iść  do przodu.Pozdrawiam wszystkie moje koleżanki i kolegów z klasy,życzę udanych wakacji i myślę,że spotkamy się w gimnazjum.Cześć Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz