"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

czwartek, 20 czerwca 2013

Witajcie Moi Mili.Doczekałem się ,po usunięciu szwów Pan doktor zdecydował,że mogę iść do domu. Bardzo się ucieszyłem i wczorajszy wieczór spędziłem już w domu.Byłem Bardzo szczęśliwy.:) Dzisiaj  jest bardzo gorąco,nie można wytrzymać,na szczęście moja MAMA  przez cały dzień podaje mi dużo płynów i jakoś znoszę to gorąco.Trochę posiedziałem przy komputerze,.Mama zrobiła mi moje ulubione placki z jabłkami,zjadłem sporą porcję lodów.W szpitalu przyjmowałem sterydy i mam wielki apetyt.Ale już w poniedziałek muszę jechać do szpitala na kolejny cykl chemioterapii.Trudno trzeba iść do przodu i walczyć z nie proszonym gościem.Jestem silny i nie dam mu wygrać.Jeszcze raz chciałbym podziękować Wszystkim ,którzy byli ze mną w tym trudnym dla mnie czasie,pozdrawiam Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz