"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

niedziela, 9 czerwca 2013


Witam Moi Mili. W piątek rano odwiedziła mnie moja wychowawczyni Pani Grażyna. Było bardzo wesoło ,wspominaliśmy czasy,kiedy chodziłem do szkoły,gdy byłem jeszcze zdrowy. Śmiechu było co nie miara. Po południu zostałem zaproszony przez moich kolegów Mateusza  i Miłosza do ich domu. Bawiliśmy się dość długo. Po powrocie do domu czekała na mnie kolejna niespodzianka. Mój starszy brat Hubert kupił mi nowy telefon. Radości było co nie miara. W sobotę wcześnie rano  pojechałem z moimi rodzicami w odwiedziny do moich cioć, które mieszkają dość daleko, bo aż w Chałupkach. Bardzo chciałem tam pojechać, bo ostatnio widziałem się z nimi jeszcze przed moją chorobą. Było cudownie!!! Po powrocie do domu miałem jeszcze lekcję techniki. Po jej zakończeniu byłem tak zmęczony, a zarazem tak szczęśliwy, że poszedłem zaraz spać. Dzisiaj po południu miałem tak zwany Dzień z Mamą. Tata poszedł do pracy, Hubert do szkoły, a my byliśmy sami. Było super, mama przygotował mi moje smakołyki z czasów, kiedy byłem jeszcze zdrowy. Dużo rozmawialiśmy ze sobą. Wieczorem kolejna niespodzianka. Po powrocie Huberta ze szkoły, okazało się, że kupił mi koszulkę z bohaterami anime Dragon Ball Z, byłem prze szczęśliwy. Teraz czas spać, bo jutro rano kolejny wyjazd do Chorzowa na kolejne badania. Pozdrawiam Wszystkich Jakub. Dobranoc :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz