"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

czwartek, 6 czerwca 2013



Witajcie Drodzy Czytelnicy :) Wczorajszy dzień był dla mnie bardzo wspaniały!!! Udało mi się zrealizować moje plany, o których wcześniej wspominałem.Po południu udałem się do mojej kochanej szkoły na Piknik Rodzinny. Po wejściu do szkoły zostałem gorąco przywitany przez moje koleżanki i kolegów z klasy oraz nauczycieli. Pani Dyrektor Alina przedstawiła mnie w swoim gabinecie władzom mojego miasta - Zawiercia. Wśród nich znalazł się prezydent miasta Ryszard Mach, pani posłanka Anna Nemś, były dyrektor szkoły i przewodniczący rady miasta. Następnie zostałem poproszony o zajęcie miejsca na sali gimnastycznej, gdzie odbywały się występy uczniów i nie tylko. Cały piknik dotyczył państw Unii Europejskiej, była to też okazja do otwarcia placu zabaw ufundowanego przez Urząd Miasta. Każda z klas przygotowała stoiska z przekąskami znanymi z poszczególnych krajów. Miałem okazję spróbować przepysznej herbatki angielskiej, bagietki francuskiej z serem, sałatkę grecką oraz wiele innych przysmaków. Po degustacji wybrałem się do RAJTOBUS'u. Jest to mobilna sala zabaw jedyna na Śląsku. Moja pani wychowawczyni, Grażyna, zabrała mnie do naszej klasy, gdzie usiadłem przy moim dawnym stanowisku komputerowym. Powróciły wspomnienia i poczułem się bardzo szczęśliwy. Cieszyłem się z powrotu do murów szkoły i ze spotkania z przyjaciółmi. To był cudowny dzień :D :D :D
PS. Przesyłam kilka zdjęć, pozdrawiam Jakub :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz