"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

wtorek, 7 maja 2013

Witam)Dzisiaj miałem okropny dzień.Najpierw wielki strach i długie oczekiwanie na rezonans.Potem próba wkłucia wenflonu.Na szczęście pani Bianka zrobiła to za pierwszym razem.Jak wszedłem do  pracowni to strach się nasilił.Położyłem się na stole i wjechałem do kopuły.No i zaczęło się,wydawało mi się że ta maszyna leci na mnie.Nagle całe moje życie przeleciało mi przed oczami.Spociłem się bardzo i cały zdenerwowany  czekałem na koniec badania.Po zakończeniu powiedziałem cioci,że nigdy więcej nie chcę mieć tego okropnego rezonansu.Wieczorem przyjechała do mnie ciocia Bożena.bo ciocia Maria ma jutro dyżur w szpitalu.Całe szczęście,że ten okropny dzień już się kończy.Pozdrawiam Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz