"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

czwartek, 30 maja 2013


Witajcie! :) W poniedziałek skończyłem radioterapie i wróciłem do domu. Jest fantastycznie, po prostu cud miód. Spotkałem się z kolegami, ale tylko na chwile. Grali w piłkę a mnie przecież nie wolno. Byłem u fotografa, bo jak wiecie od września chciałbym chodzić do gimnazjum, więc do składanych dokumentów potrzebne będą aktualne zdjęcia. Jestem smakoszem lodów, więc sobie ich nie odmawiam, bo najsmaczniejsze są zawierciańskie w cukierni Skała! :) Jutro badania kontrolne w Zawierciu. Jak zawsze mam trochę stracha, lecz liczę na szczęście. Może wyniki będą dobre i zostanę sobie w domu..???
Pozdrawiam Was :)
Jakub





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz