"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

czwartek, 16 maja 2013


Witam Was moi wierni czytelnicy! :) Wczoraj nic nie pisałem, ponieważ wyjechałem o 7: 30 a przyjechałem o 13:30, byłem bardzo zmęczony i osłabiony. Musiałem nawet zrezygnować z lekcji matematyki. O 18 miałem lekcje języka polskiego. Byłem na niej bardzo rozkojarzony i nie poszło mi zbyt dobrze.
Dzisiaj 3 dzień radioterapii. Miałem szczęśliwy dzień bo uwinąłem się w ciągu 3 godzin.
Do wieczora dzień spędziłem całkiem przyjemnie. Potem miałem lekcje informatyki i dowiedziałem się, że dostałem 5 z kolejnej prezentacji. Byłem bardzo zadowolony.
Myślę o jutrzejszym dniu, rano wyniki badan. Bardzo chciałbym wrócić na przepustkę do domu. Trzymajcie za mnie kciuki. Prosiłem nawet o to Pana kierowcę. Pan Piotrek to równy gość! Jutro napisze cos więcej, mam nadzieje ze z domu.
Pa pa pa :)
Jakubek

3 komentarze:

  1. Mamy nadzieje ze udalo Ci sie wrocic na weekend.. czekamy na dobre wiadomosci pozdrawiamy :)




    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy cały czas na ciebie w szkole. Wracaj do zdrowia;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki! Mam nadzieję, że wróciłeś do domu :-) Pozdrawiam, Olga ;-)

    OdpowiedzUsuń