"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Festyn w Katowicach :)

Witajcie Moi Mili :) Jak Wam ostatnio pisałem jestem w szpitalu w Chorzowie. :/ W sobotę wieczorem skończyłem chemię a potem długie płukanie, które trwało do wczorajszego wieczora. Niestety okazało się, że nastąpiły spore spadki wartości wyników, więc za wesoło nie jest. O tym, co u mnie dam Wam znać w późniejszym terminie, kiedy okaże się coś więcej natomiast piszę dzisiaj do Was w innej wyjątkowej sprawie. ;) Postanowiłem, że się Wam pochwalę! :) Na samym wstępie pragnę serdecznie podziękować organizatorom, wolontariuszom oraz wszystkim osobom, które tak wspaniale wzięły udział w zorganizowanym sobotnim festynie w Katowicach! Niestety z powodu stanu zdrowia nie mogłem zjawić się osobiście, :( aby wziąć udział w zabawie jednak miałem swojego wysłannika (siostrę Martę), która nagrała dla mnie parę filmików z występów oraz zrobiła masę zdjęć abym, chociaż w ten sposób mógł się poczuć jakbym sam tam był i we wszystkim uczestniczył! :) Muszę przyznać, że bardzo żałowałem, iż nie udało mi się pojechać, ponieważ festyn był rewelacyjny! Jest mi szczególnie miło, ponieważ cała zabawa została zorganizowana charytatywnie a zebrane środki pieniężne zostaną przekazane na moje leczenie. :) Raz jeszcze z całego serca pragnę podziękować Wszystkim zaangażowanym w organizację festynu a także ludziom, którzy wzięli w nim udział. Dla mnie takie wsparcie oznacza naprawdę wiele! :) Jestem ogromnie wzruszony, że tak dużo wspaniałych ludzi mnie o tacza i sprawia, że nie czuję się samotny w swojej walce z chorobą :) Dziękuję Wam wszystkim za okazane wsparcie! A pod spodem zostawiam Wam kilka zdjęć z festynu :) Miłego oglądania :)
Pozdrawiam Wasz Kuba :)



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz