"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

środa, 4 czerwca 2014

Kolejna chemia

Witajcie Moi Mili :) przepraszam Was bardzo, że tak długo się nie odzywałem, ale powiem Wam, że sam byłem w strachu. Wyniki były ciągle słabe i czas podłączenia kolejnej chemii odwlekał się. Długie odstępy między cyklami chemii działają na moją niekorzyść, bo przecież komórki rakowe nie śpią tylko ciągle atakują. Tak więc w poniedziałek zapadła decyzja o rozpoczęciu kolejnego cyklu chemii. Jeśli wszystko pójdzie w miarę dobrze to mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będę mógł być w domu. Ale kiedy..? tego nie wiem.. To są tylko moje plany. Mimo, że leczenie chemią nie należy do przyjemności to bardzo się ucieszyłem, że mogę dalej walczyć z tym okropnym raczyskiem. Ze szkoły wiem, że chemia leczy, ale też i zabija. Ja mocno wierzę w to, że mi pomoże, dlatego sądzę, że warto walczyć a z Waszą pomocą będzie mi łatwiej. Jeszcze raz dziękuję i gorąco Wszystkich pozdrawiam. Trzymajcie za mnie kciuki. Kuba. 






1 komentarz:

  1. Walcz Kuba dalej, dużo sił Ci życzę!
    PS. w tych okularach wyglądasz super ale jednocześnie strasznie poważnie jak dorosły facet :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń