"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

sobota, 14 czerwca 2014

Fatalna niespodzianka – jestem na reżimie :( :( :(

Witajcie Moi Mili :) Jak już Wam wcześniej pisałem po chemii wyniki były dość niskie. Ponieważ na drugi dzień utrzymały się na tym samym poziomie w poniedziałek popołudniu wyszedłem do domu i byłem bardzo szczęśliwy :) We wtorek rano pojechałem na badania. Wyniki stały jak zaczarowane. Nie drgnęły nic. Mimo to wtorek był dniem pełnym wrażeń. Gdy wróciłem z badań przyjechała telewizja Katowice i nakręcała ze mną program o mojej chorobie i problemach, z jakimi się zmagam. Bo jak wiecie samo leczenie chemią nie wystarczy. Jedyną moją szansą na dalsze życie jest leczenie immunologiczne w Niemczech polegające na wszczepieniu przeciwciał anty-GD2 . Koszt leczenia wynosi 600 tysięcy złotych a ja uzbierałem dopiero 135 000zł :( Ponieważ nie mam za dużo czasu to ucieszyłem się, że program będzie w TVP Info, dzięki czemu zobaczy go cała Polska a tym samym więcej osób pozna moją historię. Mam wielką nadzieję, że to wydarzenie przyspiesz moją zbiórkę. Po nagraniu do programu odwiedzili mnie dziennikarze z gazety Super Express, który chcieli napisać o mnie artykuł w gazecie. Tak więc udzielałem wywiadu do gazety. Środę, czwartek i piątek poświęciłem na naukę, bo jak dobrze wiecie końcówka roku już tuż tuż. Chciałbym dobrze wypaść. W piątek popołudniu byłem bardzo szczęśliwy, ponieważ dostałem zaproszenie, z którego skorzystałem, ale o tym napiszę Wam kiedy indziej. Dzisiaj rano byłem na badaniach. Wyniki okazały się fatalne :( Nie pamiętam, kiedy były tak złe :( Cóż było robić? Wiadomo. Jak najszybciej przyjechać do Chorzowa :( Leżę na reżimie :/ Jestem już po transfuzji płytek :/ Czekam jeszcze na przetoczenie krwi :( No i czas pokaże, co będzie dalej.. :( Na tym już kończę tę smutną wypowiedź i nie będę Was zanudzał. Dziękuję za okazywaną mi pomoc.
Trzymajcie się. Pozdrawiam, Wasz Kuba




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz