"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

piątek, 9 sierpnia 2013

Zaskoczenie


Witajcie Moi Mili. Od wtorku  przebywam w szpitalu. W środę miałem rozpocząć kolejny cykl chemioterapii, ale z powodu słabych wyników zostaje to przesunięte. Pani ordynator zdecydowała, że zrobimy wszystkie badania obrazowe, aby zobaczyć co tam słychać u mojego nieproszonego gościa. Mam głęboką nadzieję, że zrobiłem kilka kroczków do przodu w tej jakże nierównej walce. Pogoda jest okropna, na szczęście mamy na salach klimatyzację i jakoś da się wytrzymać. W poniedziałek najgorsze badanie rezonans kręgosłupa, ale po ostatnich złych przeżyciach moja kochana Pani doktor obiecała mi, że będę spał podczas badania. Pozdrawiam Wszystkich, którzy korzystają w pełni z wakacji, a jednocześnie bardzo Wam zazdroszczę. Ale cóż na to poradzić, trzeba jakoś przejść to wszystko, Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz