"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

sobota, 3 sierpnia 2013

Wesołe odwiedziny


Witam Wszystkich. W czwartek po południu odwiedziły mnie Pani Jola nauczycielka od techniki i Pani Grażyna moja wychowawczyni. Wspominaliśmy szkolne czasy, rozmawialiśmy o dalszych moich planach w związku z moją chorobą. Dostałem od Pań wspaniały prezent, który będzie mi towarzyszył przez całe moje dalsze życie. Jest to przepiękny album wykonany z drzewa eukaliptusowego przywieziony z dalekiej Australii. W środku znajdują się zdjęcia moich nauczycieli ze szkoły, koleżanek i kolegów oraz moje. Bardzo jestem zadowolony z tego prezentu. Muszę jeszcze się pochwalić jednym prezentem, który dostałem od Pani Basi. Są to ,, Różowe Okulary '', które będę nosił  teraz zawsze i nie będę się wcale przejmował tym moim nieproszonym gościem. W ten sposób będę mu grał na nosie. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz