"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Upalny dzień.


Witajcie Moi Mili. Kolejny upalny dzień wreszcie mija. Niedawno wróciłem od cioci, u której byłem od wczoraj. Czas, który u niej spędziłem wykorzystałem bardzo intensywnie. Razem z moją siostrą Martą byliśmy na przepysznych lodach i gofrach, pojechaliśmy na działkę na grilla. Było super !!! Ale czas wracać do rzeczywistości. Jutro rano jadę do szpitala do Chorzowa na kolejny cykl chemioterapii. Znów zacznie się złe samopoczucie, mam nadzieję, że obejdzie się bez wymiotów. No ale cóż trzeba jakoś to przetrwać, a poza tym zabieram ze sobą "Różowe Okulary", może choć na chwilę poprawią mi humor. No dość tego biadolenia, trzeba iść spać, bo jutro rano pobudka o 6 rano. Pozdrawiam Wszystkich. Dziękuję za pamięć i wsparcie finansowe Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz