"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

wtorek, 13 sierpnia 2013

Nadal w szpitalu.

Witajcie moi Mili. Jestem już po badaniach. Dzisiaj miałem badanie szpiku. Jeszcze tylko MBG w  Instytucie Onkologii w Gliwicach i z niecierpliwością będę czekał na wyniki tych badań. Jeśli okaże się, że badania są w normie to mam zielone światło do wyjazdu na leczenie do Niemiec. Jedynym problemem w dalszym ciągu są pieniądze. Dlatego zwracam się do Wszystkich z gorącą prośbą o pomoc finansową, abym mógł kontynuować dalsze leczenie. Nie ukrywam że jest to moja jedyna szansa na moje dalsze życie. Mojej rodziny nie stać na pokrycie kosztów tego leczenia, którego koszt wynosi 147 000 euro. Dlatego proszę o spełnienie mojego marzenia, którym jest moje dalsze życie. Nie myślcie czasem, że jestem egoistą i proszę o pieniądze, ale prawda jest taka że bez nich nie mam szansy na dalsze życie. Jest to  początek mojej życiowej drogi i bardzo chciałbym , aby była jak najdłuższa. Jeśli ktoś z Was chciałby mi pomóc to na moim blogu  są wszystkie informacje. Pozdrawiam Wszystkich Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz