"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

sobota, 17 stycznia 2015

Pomocy pomocy...

Witajcie Moi Mili Emotikon smile W ostatnim czasie u mnie różnie się dzieje.. Emotikon unsureOpowiem Wam co u mnie słychać w przyszłym tygodniu. A dzisiaj chciałem się z Wami przywitać i powitać Wszystkich moich nowych znajomych, którzy do mnie w ostatnim czasie tak licznie dołączyli ! Emotikon heart Emotikon smile
Jestem niezwykle szczęśliwy, kiedy widzę, że pojawiają się kolejne osoby Emotikon heart które chcą poznawać mój dalszy los.. Wasza obecność daje mi wiele szczęścia i siły Emotikon smile
Dziękuję Wam za wszystkie inicjatywy pomocy dla mnie i nagłaśnianie mojej sytuacji wśród swoich znajomych, osób znanych a także przesyłanie wiadomości w mediach! Emotikon smile Jedynie, kiedy przyłączy się wiele osób to jest siła i wielka moc by jak najwięcej zdziałać! Emotikon smile Dlatego też ponawiam swoją prośbę kochani przyjaciele (ponieważ ostatnia wiadomość niestety nie dotarła do Wszystkich) i chciałbym Was bardzo mocno poprosić o dalszą pomoc w udostępnianiu i zapraszaniu Emotikon smile
Dziękuję Wam bardzo ! Emotikon heart
Potrzebujemy jak największej siły i wsparcia ! Emotikon smile
Proszę bardzo ładnie Emotikon wink Wasz Kubuś Emotikon heart
Udostępniajcie i zapraszajcie Emotikon smile Wystarczy kliknąć w pasek „Zaproponuj znajomym polubienie tej strony” a następnie przy profilach swoich znajomych „Zaproś”
www.siepomaga.pl/jakub
Emotikon wink







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz