"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

sobota, 10 maja 2014

Wspomnienia po Świętach



Witajcie moi Mili :) Nie wiem jak to się stało, że zapomniałem wrzucić dla Was na blogu poświąteczne informacje :( Dzisiaj nadrabiam zaległości i kolejny wpis co u mnie :)
23 kwietnia 2014 :)


Witajcie Moi Mili. Trochę nie pisałem, ale już Wam mówię, co u mnie, bo trochę się działo! :) 14 badania w Zawierciu - wyniki poszły odrobinę w górę. No, ale już 15 we wtorek niespodzianka.. Rano, gdy otworzyłem oczy poczułem opryszczkę na wardze.. Ooo rany! Złapałem wirusa… Ooo nie…! :/ Oprócz leków standardowych, które biorę doszły jeszcze leki przeciwwirusowe.. Nooo nieee..! :/ Najgorszy w tym wszystkim był zakaz wychodzenia z domu i brak możliwości spotkania z kolegami :( Ponieważ uwielbiam pitrasić w garach przed Świętami wyskoczyłem na krótko do Cioci i pomagałem przygotowywać różne potrawy mięsne. Z mamą zaś tradycyjnie piekłem różne ciasta. Było wybornie! Świetnie się czułem, bo byłem w swoim żywiole. :) Święta to bajeczny czas. Przygotowywanie, koszyka, spacery i śmigusowe podróże po rodzinie :) Nie zapomniałem o cudownej cukierni w Zawierciu u Skały z najlepszymi lodami, jakie jadłem. Ponieważ pogoda była cudowna to odwiedziłem cukiernie 3 razy. Choć wybór lodów niesamowity to mam pozwała mi zjadać za każdym razem tylko po 3 gałki :( We wtorek pojechałem na badania do Chorzowa i heparynizację browiaka. Moja Pani doktor zadecydowała, że kolejny cykle tej strasznie ciężkiej chemii muszę zacząć już jutro :( Dlatego też nie pozostaje mi nic innego jak pakować walizki. Chociaż wiem, ze będzie ciężko nie mam innego wyjścia.. Muszę iść do przodu a Wy trzymajcie za mnie kciuki i myślcie o mnie pozytywnie. Dziękuję za życzenia, słowa otuchy i wsparcia. Za kilka dni się odezwę.

























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz