"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

poniedziałek, 12 maja 2014

Reżim nie odpuszcza.. :(

Witajcie Moi Mili ! Już minęło 7 dni jak leżę na reżimie a wyniki ciągle skrajne. :/ Cały czas towarzyszą mi przetoczenia płytek i krwi. Ciężko jest mi się pozbierać :( Na pocieszenie mam taką nadzieję, że skoro chemia tak ostro zaatakowała szpik to również zajęła się tymi komórkami nowotworowymi. Bardzo bym tego chciał. Ale czy tak będzie..??? :( Wybroczyny i siniaki powoli się wchłaniają. Ponieważ nie mogę wychodzić z sali to wyglądam przez szybkę w drzwiach, aby pomachać ręką innym dzieciom. Bardzo chciałbym być już w domu, więc każdy następny dzień to wielka nadzieja. Mam mnóstwo planów na kilka następnych dni, bo kolejna chemia już tuż tuż. Trzymajcie za mnie kciuki i myślcie o mnie. Bardzo dziękuję :) Wszystkim za wsparcie! :) Odezwę się niedługo.
Reżimowy Kubuś  











2 komentarze:

  1. Trzymaj się Kubuś . Siły życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuba! Zawsze myślimy o Tobie i modlimy się o poprawę wyników. Głowa do góry! Maja z mamą. <3

    OdpowiedzUsuń