"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

środa, 19 marca 2014

Zawirowany w nauce..

Witajcie Moi Mili :) Trochę się nie odzywałem, ale czas tak szybko mija, że nawet nie wiem, kiedy to upłynęło.. Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze, pomimo tej smętnej pogody za oknem.. ;) Niestety nie mogę wychodzić na dwór, a na domiar złego jestem trochę przeziębiony. :( Ostro wziąłem się za naukę, bo mam sporo zaległości a zależy mi na dobrych ocenach. Nie chwaląc się jak do tej pory same oceny bardzo dobre. :P Czy będzie tak dalej..? No tego nie wiem, bo u mnie różnie bywa a słomiany zapał to mój wierny koleżka. :D Teraz chwila odpoczynku wiec piszę do Was :) Potem pakuję walizki, bo jutro z rana w drogę do Chorzowa, do szpitala. Na początku będę miał wykonane badania, które stwierdzą czy chemia, którą teraz biorę jest skuteczna. Nie ukrywam, że jednak obawiam się tej informacji, bo nadzieja to jedno a choroba to drugie. Od poniedziałku prawdopodobnie rozpocznę kolejny cykl chemii. Myślę, że pójdzie mi dobrze, bo będzie mnie wspierać moja mamy. Bardzo proszę trzymajcie za mnie kciuki i też wspierajcie myśląc o mnie. :)
AHA! Jeszcze jedno ! Pod spodem podsyłam kilka obiecanych zdjęć z koncertu :) Wybaczcie za niezbyt rewelacyjną jakość i miłego oglądania ;)                                                                                                                                                                                                         Wasz Kuba :)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz