"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

środa, 5 marca 2014

Klapnięty Kuba…

Witajcie Moi Mili :) To znowu ja ;) W ostatnim czasie mało co o sobie pisałem jednak sporo się u mnie działo :) Jestem już w domu, ale nie czuję się najlepiej. Co prawda nie dopadła mnie grzybica, ale zaburzenia żołądkowo-jelitowe, które wystąpiły po tej chemii są wyjątkowo nieprzyjemne. Brak apetytu i kłopoty ze snem powodują, że jestem trochę klapnięty i brak mi werwy do życia.. Trochę się martwię czy ta chemia będzie skuteczna, bo jak wiecie wstrętna choroba mnie o krok wyprzedziła.
Wiele siły i pozytywnego nastawienia czerpię z Waszego wsparcia.
Koncert, na który Was zapraszałem przeszedł moje najśmielsze wyobrażenia! :) Byłem mega szczęśliwy! Sala była wypełniona po brzegi oraz wspaniali artyści, którzy poświęci dla mnie swój czas na występy :) Wszystkim Wam dziękuję, dziękuję, dziękuję..!!!!!! Wasza obecność w moim życiu motywuje mnie i dodaje siły do dalszej walki, bo jak wiecie łatwo nie jest.
W piątek wyjeżdżam na badania do Chorzowa i mam cichą nadzieję, że będzie w miarę dobrze.  Trzymajcie za mnie kciuki jak zawsze.

                                                                                           Wasz Kubuś

PS. Przesyłam Wam kilka zdjęć ze szpitala oraz wspaniałe dowody wsparcia od dzieci i młodzieży, które otrzymałem z koncertu :) Wszystkie prace wywołały u mnie ogromny uśmiech i wzruszenie.. Łezka zakręciła mi się w oku. Dziękuję przyjaciele ! <3

                                                                             Do miłego, Pa pa pa… Kuba




























1 komentarz: