"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

wtorek, 19 listopada 2013

Powrót do domu :)

Witajcie Moi Mili . Dzisiaj po kolejnym cyklu chemioterapii wróciłem  do domu . Jestem bardzo szczęśliwy z tego powodu , bo nie ma to jak spać we własnym łóżku . Samopoczucie dość dobre i ta radość , że wreszcie jestem w domu  jest ogromna :)  Mój starszy brat Hubert zrobił mi  smaczny obiadek , który zjadłem z ogromnym apetytem . Od jutra zaczynam lekcje , mam nadzieję ,że uda mi się zdobyć jakieś oceny . Teraz  siedzę sobie z moją Maminką , piję pyszne cappuccino i ustalamy plan przygotowań świątecznych . Jutro przygotowujemy ciasto na pierniczki , które musi  leżakować cztery tygodnie . Uwielbiam te świąteczne przygotowania . Mam nadzieję , że w tym roku wszystko nam się uda , bo nie chciałbym jeszcze raz przeżywać tego koszmaru z  zeszłego roku . Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie i dziękuję za wsparcie finansowe , które małymi kroczkami przybliża mnie do wyjazdu na dalsze leczenie do Niemiec . Jeżeli ktoś chciałby mi pomóc to podaję link do strony    www.siepomaga.pl/jakub  wdzięczny Jakub .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz