"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

wtorek, 22 października 2013

Nadal w szpitalu .

Witajcie Moi Mili . Wczoraj miałem usuniętego broviaka. Trochę mnie boli rana , ale postanowiłem, że będę twardy i pokonam ból. Jutro kolejne badania i jak wszystko będzie w porządku to w czwartek założenie nowego broviaka. Mam cichą nadzieję, że w piątek rozpocznę kolejny cykl chemioterapii. Bardzo chciałbym już wrócić do domu, by móc spotkać się z kolegami. Podczas pobytu we Włoszech kupiłem kilka pamiątek dla moich kolegów i chciałbym im je dać. Dzisiaj mój starszy brat Hubert ma urodziny i zrobiło mi się bardzo przykro, że nie mogę być  z nim w tym dniu. Każdego roku moja Mamina piecze nam bardzo smaczne torty urodzinowe i wspólnie świętujemy. niestety na dzisiejszej imprezce zabrakło mnie. Cóż na to poradzić zdrowie moje najważniejsze. Mam nadzieję, ze w moje urodziny będę w domu  i wszyscy  będziemy świętować. Czas spać. Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie. Dziękuję za wsparcie finansowe i w dalszym ciągu proszę o dalsze, które powoli  przybliża mnie do wyjazdu na leczenie do Niemiec. Pozdrawiam wdzięczny Jakub.

2 komentarze:

  1. Zdrowiej Kochany :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i jestem blisko myślami.
    Będzie dobrze, SuperKubo, zdrowiej.

    Pozdrawiam :)

    Joanna M.

    OdpowiedzUsuń