"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

czwartek, 18 kwietnia 2013

Witam Wszystkich bardzo serdecznie.Obecnie przebywam w szpitalu ponieważ bardzo spadły mi wyniki ,nie mogę jeść,mam podłączoną kroplówkę.Wczoraj podawali mi krew,dzisiaj płytki krwi.Myślę,że jutro będzie lepiej, W przyszłym tygodniu mam ostatni cykl chemioterapii .W połowie maja czeka mnie bardzo poważna i trudna operacja usunięcia guza głowy. Bardzo się boję,ale nie ma innego wyjścia i trzeba przejść kolejny etap w walce z tą ciężką chorobą nowotworową,która nie wiem dlaczego dopadła właśnie mnie.Jak uda się operacja czeka mnie przeszczep szpiku .Niestety nie mam  zgodności genetycznej z moim ukochanym bratem Hubertem i jedynym dawcą ma być moja  Maminka,która niestety też jest bardzo chora. Na szczęście jest już po operacji  i wróciła do domu ze szpitala.Po przeszczepie dalsze leczenie ale już w Niemczech.JEŻELI UDA MI SIĘ UZBIERAĆ 620,000 TYSIĘCY ZŁOTYCH.DLATEGO ZWRACAM SIĘ DO WSZYSTKICH LUDZI O WIELKIM SERCU O POMOC W UZBIERANIU TEJ NIEWYOBRAŻALNEJ KWOTY.KAŻDA NAWET NAJMNIEJSZA WPŁATA TO CORAZ BLIŻEJ DO SPEŁNIENIA MOJEGO NAJWIĘKSZEGO MARZENIA URATOWANIA MOJEGO  12-LETNIEGO ŻYCIA.POZDRAWIAM  WSZYSTKICH WDZIĘCZNY JAKUB SZLACHCIC.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz