"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

sobota, 20 kwietnia 2013

Dzień dobry.Dzisiaj wyniki z krwi  troszkę poszły w górę,ale płytki  krwi są bardzo niskie.Czuję się słabo,to co zjadłem na śniadanie zwróciłem,Myślę ,czy dam radę dalej.Każdy kolejny cykl chemii bardzo mnie osłabia.Boję się tej operacji,czy wszystko pójdzie dobrze.Co dalej będzie.Czy damy radę uzbierać pieniądze na leczenie przeciwciałami ANT GD-2? Czasami nie mam już siły ,ale nic nie mówię,bo nie chcę martwić mojej Mamusi,która bardzo mocno wierzy ,że pokonamy tę okropną chorobę.Codziennie mi powtarza Kubuś myśl pozytywnie -damy radę.Dużym wsparciem dla mnie jest moja rodzina,moje ukochane ciocie-Bodzia,Maria,Urszula,moja siostra cioteczna Marta.Trochę się rozkleiłem,ale dość tego,trzeba się zabrać do odrabiania lekcji.Pozdrawiam Jakub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz