"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

niedziela, 16 listopada 2014

URODZINKI U JAKUBINKI.. :)

Witajcie Moi Mili :) Tak jak wcześniej pisałem dzisiaj opowiem Wam o moich urodzinach :) Najpierw jednak wspomnę o 1 i 2 listopada. W tych dniach paliłem znicze na grobach moich bliskich i znajomych. Chociaż nie lubię cmentarza, bo zawsze kojarzy mi się ze smutkiem to te dwa dni są wyjątkowe. Oprócz wspomnień i rozmyślań jest jeszcze niesamowita magia świateł.
Dzień moich urodzin (3 listopada) rozpoczął się bardzo przyjemnie. Rano miałem lekcje, które poszły dość gładko. Po lekcjach coś nieprawdopodobnego !!! Kolejna megaaa niespodzianka !!! :) Pod moimi oknami zatańczył dla mnie zespół PATMAN z Zawiercia !!! :D Gdy usłyszałem głośną muzykę nie wiedziałem co się dzieje. Wyszedłem na balkon i zobaczyłem dość liczną grupę młodych tancerzy. Czułem się bardzo wyjątkowo, bo tańczyli tylko dla mnie! Mówię Wam ! Prawdziwe szaleństwo! :D Ogromna ogromna radość i szczęście, które mnie spotkało jest nie do opisania ! :) Moi Kochani Tancerze muszę Wam jeszcze raz podziękować za tą fantastyczną niespodziankę !!! :) :*
Kolejną urodzinową niespodzianką były kartki urodzinowe, których było dość dużo. Przesłane życzenia były bardzo miłe i ciepłe a Wszyscy życzyli mi powrotu do zdrowia. Wszystkim gorąco dziękuję.
Wśród wielu prezentów, które dostałem z okazji urodzin był także tort.. Niesamowityyy…!!! Nigdy nie widziałem takiego tortu :) Sami zobaczycie go na zdjęciach :D Fantastyczne było dla mnie to, że na środku tortu stał pingwin Rico, którego najbardziej lubię z całej czwórki :) Powiem Wam szczerze, że jak zobaczyłem ten tort to łza zakręciła mi się w oku. Tort był przepyszny i zjedzony w całości ;) Rico ocalony, bo nie mogłem go przecież zjeść ;) W końcu Rico to przecież mój idol ;)
Przed wieczorem w domu odbyła się mała uroczystość urodzinowa :) Było bardzo fajnie :)
Pomimo, że późnym wieczorem pojawiły się bóle to dzień moich urodzin wspominam z wielką radością :) Było przeeświeetniee !!! Pozdrawiam ;) Wasz Kuba :)

AHA!!! 10 listopada spotkała mnie kolejna mega mega niespodzianka :) Wystąpiłem również przed kamerami telewizji. Ale o tym napiszę potem… ;)

Kubuś ;)


























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz