"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada, ale jego czynów.
Nieważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi." - Jan Paweł II

niedziela, 10 sierpnia 2014

Śmierć chwastom ! :D

Witajcie Moi Mili :) Ponieważ długo się nie odzywałem w kilku zdaniach opisze Wam co się ze mną działo. Ponieważ wyniki z krwi były niskie to mój pobyt w szpitalu przedłużył się do 28 lipca. Tak więc imieniny spędziłem na sali reżimowej. Od mamy dostałem maskotkę Kermit, która poprawiała mi nastrój rechocąc wesoło :D Raz jeszcze pragnę podziękować za moc życzeń, które od Was otrzymałem :) W czasie mojego pobytu na oddziale odwiedziła mnie ekipa telewizyjna z programu Interwencja, o którym Wam wspominałem udostępniając link do odcinka, w którym wziąłem udział. Wyniki badań obrazowych pokazały, że choroba nadal postępuje a ja wziąłem już wszystkie możliwe chemie, jakie są dostępne w walce z tą chorobą i tak naprawdę nie wiem, co dalej ze mną będzie :( Tak więc gdy wróciłem do domu postanowiłem, że skoro nie czuje się najgorzej muszę mieć trochę czasu dla siebie i korzystać z wakacji na ile to możliwe. Te dwa tygodnie minęły bardzo szybko. Wyjechałem do mojej kochanej cioci :) Było fantastycznie jak zawsze ! :) Jeździłem na działkę, byłem na grillu i na prażonkach u wujka. Nie zapomniałem też o lodach w mojej ulubionej cukierni Skała! :) W między czasie musiałem jeździć na badania do Zawiercia i Chorzowa, ale było całkiem znośnie. No niestety wszystko, co dobre szybko się kończy i już jutro kolejny wyjazd do szpitala. Jestem już prawie spakowany. Ponieważ wyjeżdżam wcześnie rano za niedługo muszę iść spać. 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :) Dziękuję za to, ze jesteście ze mną <3
Wasz Kuba
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz